Van harte welkom!

Van harte welkom bij Basisschool De Sleutel. Fijn dat u belangstelling toont voor onze school.

OBS De Sleutel (Heikant/Quirijnstok) staat voor openbaar, goed onderwijs en het bieden van nieuwe perspectieven. We werken volgens een duidelijke, vaste structuur en het welbevinden van onze leerlingen én medewerkers is hoog. De leerkrachten werken binnen leerteams aan onderwijsverbetering; op basis van eigen professionele inzichten, wetenschappelijk en actieonderzoek. Zo bieden we goed en waardevol onderwijs aan al onze leerlingen!

Vanuit de Hoog Presterende Organisatie (HPO) gedachte en vanuit onze visie om kwalitatief goed onderwijs te bieden voor alle leerlingen, willen wij kinderen gelijke kansen bieden in de maatschappij. Kinderen met zoveel mogelijk kennis de basisschool laten afronden bereiken we door de leerkrachten centraal te zetten en te investeren in hun professionaliteit.

Uitgangspunten van de school
Uitgangspunten van de school zijn veiligheid, vertrouwen en respect. Immers, het veilig en vertrouwd voelen in de school is de voorwaarde voor een goede schoolloopbaan van een kind. Omdat we de (sociale) veiligheid en het welbevinden van kinderen heel belangrijk vinden, werken wij met kinderen en ouders/verzorgers aan een positief schoolklimaat.

Meer informatie
Er zullen altijd vragen overblijven waar u geen antwoord op vindt op onze website. Voor meer gedetailleerde informatie over de school en ons onderwijs verwijzen wij u naar onze Schoolgids; De Sleutelwijzer. Ook zijn graag bereid om u vrijblijvend de school te laten zien en uw vragen te beantwoorden. Via het algemene telefoonnummer van de school (013-4553905), maakt u eenvoudig een afspraak.

Zit uw zoon of dochter al bij ons op school en hebben uw vragen betrekking op de situatie van uw kind, dan kunt u altijd terecht bij de betreffende groepsleerkracht. De schoolleiding kan u helpen als het over beleidsmatige zaken gaat.

Tot slot
Wij hopen dat u de website met plezier en belangstelling zult lezen. Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten!

Met vriendelijke groet,
namens het team van OBS De Sleutel,